медичні послуги за напрямом "СУПРОВІД І ЛІКУВАННЯ ДОРОСЛИХ ТА ДІТЕЙ З ПСИХІЧНИМИ РОЗЛАДАМИ НА ПЕРВИННОМУ РІВНІ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ"
послуги надаються безоплатно згідно укладеного договору між КНП “ЦПМСД №3 Дніпровського району м. Києва” та Національною службою здоров’я України (очікується підписання договору з НСЗУ, медичні послуги  надаються).

Підстави надання послуги:

-самозвернення;
-направлення від лікуючого лікаря для осіб із встановленим діагнозом F00-F99 «Психічні розлади».

Умови надання послуги​:

амбулаторно та/або за місцем перебування пацієнта/пацієнтки (за рішенням лікаря ПМД).

Опис медичних послуг, які будуть надаватися за Договором (Специфікація)

Для належного виконання Договору надавач медичних послуг зобов’язується забезпечити наступний обсяг послуги (специфікація) відповідно до потреб пацієнта:
1. Проведення клінічної оцінки стану пацієнта/пацієнтки з позитивним результатом проведеного скринінгу психічних розладів на первинному рівні, надання медичної допомоги (за інформованої згоди пацієнта/пацієнтки):
a. оцінка стану фізичного здоров’я (фізикальне обстеження, диференціальна діагностика);
b. оцінка психічного статусу пацієнта/пацієнтки, спрямованої на виявлення психічних і неврологічних розладів (ПНР), а також оцінка психічного статусу дітей, спрямованих на виявлення емоційних, поведінкових розладів, насильства (фізичного, сексуального, емоційного, занедбаності та інших форм жорстокого поводження).
2. Направлення на проведення лабораторних та інструментальних досліджень (крім, включених у специфікації пакета «Первинна медична допомога») з метою диференціальної діагностики та виключення ПНР, асоційованих із фізичним здоров’ям.
3. Скерування пацієнта/пацієнтки (за його/її згодою) до лікаря-психіатра для діагностики, встановлення діагнозу та для надання рекомендацій з лікування у випадку наявності у пацієнта/пацієнтки ПНР за результатами оцінки його/її психічного статусу.
4. Оцінка соціального статусу, соціальних проблем, пов’язаних із виявленими психічними розладами у пацієнта/пацієнтки, та визначення його/її потреб у соціалізації та соціальній реабілітації.
5. Складання плану ведення та лікування пацієнта/пацієнтки з виявленими та встановленими раніше розладами в межах компетенції сімейного лікаря, який пройшов відповідну підготовку із ведення пацієнтів з ПНР.
6. Надання пацієнту/пацієнтці першої психологічної допомоги.
7. Застосування психосоціальних (психоосвіти, роботи з психосоціальними стресогенними чинниками, сприяння участі у повсякденній діяльності та інше), а також фармакологічних та поведінкових втручань.
8. Формування прихильності пацієнта/пацієнтки до лікування, психологічної допомоги, зокрема, із залученням соціальних служб у громадах, волонтерів, які надають допомогу щодо психічного здоров’я, та психосоціальної підтримки.
9. Моніторинг лікування та контроль за виконанням плану спостереження та лікування.
10. Забезпечення супроводу пацієнта/пацієнтки з ПНР.
11. Скерування пацієнта/пацієнтки, за відсутності позитивної динаміки у його/її стані після застосування психосоціальних, фармакологічних та поведінкових втручань до лікаря-психіатра або лікаря-психіатра дитячого, та/або лікаря-психолога, та/або лікаря-психотерапевта, та/або лікаря-психофізіолога, та/або лікаря-нарколога, та/або лікаря-невролога, та/або лікаря-невролога дитячого та взаємодія з ними.
12. Надання медичної допомоги телемедичними засобами (телеконсультування/телевідеоконсультування у режимі реального або відкладеного часу) разом з обстеженням та із застосуванням інших методів, що не суперечать законодавству, з обов’язковим створенням медичного запису про медичний огляд, надання консультації або лікування відповідно до Порядку ведення Реєстру медичних записів, записів про направлення та рецептів в електронній системі охорони здоров’я, а також заповненням облікових форм № 001/тм та № 002тм та внесенням інформації в «Журнал обліку телемедичних консультацій» (форма №003/тм).
13. Направлення пацієнта/пацієнтки при наявності показань в інші заклади охорони здоров’я для надання їм спеціалізованої медичної допомоги та інших медичних послуг.
14. Надання своєчасної невідкладної медичної допомоги пацієнту/пацієнтці при станах, що загрожують життю, і які виникли під час надання медичних послуг , а також виклик бригади екстреної (швидкої) медичної допомоги та надання невідкладної медичної допомоги пацієнту/пацієнтці до її прибуття, зокрема, для транспортування пацієнту/пацієнтці для стаціонарного психіатричного лікування.
15. Психологічна підтримка членів родини та/або законних представників, та/або осіб, які здійснюють догляд за пацієнтом/пацієнткою, а також навчання його/її техніці самодопомоги.
16. Інформування та роз’яснення членам родини та/або законним представникам, та/або особам, які здійснюють догляд за пацієнтом/пацієнткою, про проблеми з психічним здоров’ям пацієнта/пацієнтки та вплив близького оточення на одужання родича.
17. Дотримання принципів безбар’єрності та інклюзії при наданні медичної допомоги, у тому числі з використанням методів і засобів телемедицини відповідно до нормативно-правових актів.
Прокрутка до верху